11 JANUARI 2012

TJAAAA! Dagen började med en Infolayoutlektion och sen vart det donken med tjejerna. VARFÖR????? jag som skulle börja mitt nyttiga(re) liv... men gott var det iallafall
Efter det vart det film på Praktiska marknadsföring, slappt osv. Usch vad tråkigt det är att skriva om lektioner. I fortsättningen blir det bara "idag har jag vart i skolan, inget mer med det"

Efter skolan åkte jag faktiskt och tränade!! duktig. Och sen tog jag bilen hem till Robin, så en heeelt okej dag ändå! 
Imorn är det en ledig dag för min klass del! wiho
By thw way, såg nyss på Aftonbladet att Facebook ska ha en bugg som gör att alla PM från 09 och bakåt läggs ut... tur att man bara var en skit unge då då som knappt använda facebook, sådeså!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0