26 FEBRUARI 2012

TJENIS! Ännu en jobbhelg är över och imorn börjar jag jobba på Cubus igen, wohooo! Har haft en sjukt bra lov med besök i Skåne, mys med Robin, party, vänner och jobb. 
Idag efter jobbet skyndade jag hem för här hemma hade vi släkt eftersom pappa skulle firas eftersom han fyller år imorn. Så jag smällde i mig mat, efterätt fika + tårta på en timme, inte helt fel va? känn på den GI metoden. Maxen fick leka lite med Zessan också.

Satt nyss och kollade lite album från när mamma var gravid med mig och så hittade jag en hel hög med grattiskort som folk skickat. Bland annat ett brev från min kusin som dog för 4 år sen som hon skrev till mig då hon var elva! värsta sött, hon avrådde mig från att lyssna på mina föräldrar när de sa att jag skulle äta grönsaker och bestämde att jag skulle kräva att få köpa godis om vi åkte förbi en kiosk, haha naw! 
Ae nu måste jag lägga migr framför lite DH. Såg också precis nyss de nya tiderna för balträningarna. Nästa söndag kl 8.00 YES!!!!....

PUSS

aaajustde, GRATTIS FLIDIS!!! hihi

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0