25 FEBRUARI 2012

TJA! Gud vilken mysig dag jag fick igår då. Kändes som en sån där ledig lördag då man absolut inte gör nånting alls, åkte och köpte mig lite godis och en VR bara. På kvällen åkte jag hem till Danne och myste film med grabbarna. Självklart blir det en skräck/slaktar film och denna gången blev det Hostel 3. Riktigt sjukt film, vem kommer på att göra sånt??? haha. Robin åkte hem med mig och vi somnade framför Lilla Kyckligen, hur mysigt??? älskar den filmen

Idag vaknade vi av att motorsågsmassakern var igång IGEN. Och denna gången började han vid 8!!!!!!!!!!!! Till och med min mamma som vaknar runt 7 (??) tyckte han verkar helbäng. FY och blä säger jag bara, vilken normal människa gör sånt? TÄNK PÅ DINA GRANNAR, imorn är det jag som går ut och sågar ner hela hans häck om han fortsätter. Plantera nått som du inte behöver såga i??? eller???
Haha iallafall.... åkte och jobbade 12-halv 5 och har sen dess spenderat tiden med familjen med filmkväll! Imorn är det jobb och firning av pappa som gäller.

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0