16 FEBRUARI 2012

TJENA!!! Inte lika taggad tjej ikväll inte... va dödstrött efter jobbet idag och mitt ben har bultat av smärta hela kvällen??? haha wot
Jag och praktikant numero dos körde varor idag, tre staplar på rekordtid, sjukt bra!! En massa nya vårnyheter har kommit hem i härliga sommarfärger! Så det packade vi upp medans det snöade som aldrig förr ute, helt okej!.. haha

IMORN ÄR DET FREDAG OCH LOV!!! Finns inga ord för hur mycket jag kommer njuta nu av mina två "sista" lov. 
Emme och jag ska fira in lovet med lite partaj och trevligheter! wi

PUSS

två anemaliska bilder......

katt i snö.....


och en belåten ödla......


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

HAHA belåten ödla <3

2012-02-19 @ 11:51:24
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0