13 FEBRUARI 2012

TJA! Har haft en seg måndag på jobbet efter min panikvärk igår, det sitter fortfarande kvar....buh. Ibland känner man sig liten och ynklig när man verkligen inte får känna sig det, haha!
Men det gick och nu har jag handlat lite grejer inför imorn och även tränat ett pass med mamma! 
Snackade nyss med Danne om lite viktiga grejer och nu börjar paniken om livet efter studenten smyga på. Ska man göra det där äckliga högskoleprovet eller inte? Vad vill man isåfall börja plugga till?? Hur ska jag kunna söka semesterledigt på donken när jag INTE ENS VET VAD JAG SKA GÖRA I SOMMAR I FEBRUARI?.....panik, men det ska jag sova på så att säga.

Imorn är det alla <3ns dag och om det överskattat? ja men skitsamma, det händer bara en gång om året så gör det bästa av det! 

PUSS

slapp tjej 15

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0