12 FEBRUARI 2012

TJA! En skitdag har det vart idag rent ut sagt. Efter cirka en timme på jobbet började jag känna mig yr och det slutade med att jag fick åka hem helt svimfärdig runt 3. Hur jag kunde köra bil hem förstår jag inte, allt är lite luddigt i minnet... (?) Somnade efter att ha legat i kramper och sov till 6 nästan. HAHA! whaaaat, inte haft sån mensvärk sen julen för typ 3 år sen då jag svimmade i duschen, haha sinnesjuskt..

Nu är jag helt utpumpad tänkte jag säga men hur fel låter inte de? haha men så är det. Ska bara gosa i sängen och hoppas på att jag kommer upp till jobbet imorn. Lite bilder frå helgen också!

PUSS

i fredags utgång med min bästa vän och lovisa!






en taggad oleponke!


tacomys framför mello!


emils och min lunch, jag är duktig och käkar nyttigt som soppa och fullkorns mackor medans han trycker i sig cheese... suck... haha

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

nej vad frän den bilden blev när den var typ rosa! :D

2012-02-13 @ 11:12:30
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: marre

snygga bilder bäbiss!<3

2012-02-14 @ 14:02:18
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0