11 FEBRUARI 2012

Tjena på er grabbar! Första praktik veckan är nu över och jag är helt slut. Kanske beror på att jag OCKSÅ jobbar hela helgen efter? haha, fin fint! Igår ville jag trotsa det och gick ut med Marre och Lovisa!! Vi hade skit kul och höjdpunkten var när det kommer in en gubbe 75+ och dansar i mitten av dansgolvet??? Synd om ham, tror han var dement.. haha

Idag har jag jobbat halv 11 till kvart över 3 och efter det direkt hem till farmor som fyller 83 idag och fortfarande lika go och glad! min finis farmor. Där var också kusiner, småbarn och zessan. Helt okej alltså enligt Frida, gosgos!!!

Nu är jag hemma och har stått och lagat tacos till hela familjen, dock är ingen hemma än? men jag ska duka upp framför mello, ÅÅH vad mysig jag är hörreni.. haha! 

PUSS

hur härlig är inte den här låten? jag vill åka utomlands, dansa och ha sommar när jag hör den! wii
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0