8 AUGUSTI 2012

Vaknade vid fem i morse av flera åsksmällar. Jag ÄLSKAR när det åskar, men varför klockan 5 på morgonen??? Varför straffas jag?? haha...
Igår åkte jag in för en mysig fika med mina älskade tjejer Emme Tove och Joanna. Kan inte fatta att vi inte om typ två veckor ska tillbaka till skolan igen och ses varje dag... helt SJUKT. Men mysigt hade vi det iallafall och det vart en tidig kväll för alla eftersom Tove och Joanna skulle jobba idag. 

Idag är det mycket som ska hinnas med! Egentligen ska jag städa, tvätta, färga håret, sola, gå på PW osv osv. Men mamma och jag bestämde oss nyss för att gå på bio i eftermiddag! Så får skippa lite av det tråkiga ;) haha
Ice Age 4 i 3d ska vi se!!!! Alla som känner mig vet att jag är som en femåring inombords och älskar alla de filmerna.. haha. 
Ikväll ska jag också hinna med att träffa Emme. Om TVÅ dagar lämnar hon mig... helt sjukt. I tre år har vi träffat varandra i princip varje dag och nu ska hon flytta ifrån mig.... buh 

PUSS

Bild från balen, på morgonen på väg att hämta Tim, helt nyfixad och oförstört hår! woho
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: emelie

<3

2012-08-08 @ 13:24:23
URL: http://emmelienygrenn.blogg.se
Postat av: Merkel

Säkerhetsbältet ska inte sitta över tutten?!

2012-08-11 @ 11:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0