7 AUGUSTI 2012

TJA! Körde på en utgång i lördags med alla mina fina vänner (okej, nästan alla). Vi började hemma hos Fia och rörde oss sen mot ågatan där alla lyckades splittra på sig, så jag och Emme hamnade på 55an med lite skönt folk så jag hade kul även fast det inte vart som planerat! Blir det någonsin det när man ska ut så många?? haha, kul hade vi iallfall både hemma hos Fia och ute!

På söndagen sov jag mest hela dagen. Skojar inte. Somnade i solstolen och minst fem gånger framför PLL. Men skönt var det och på kvällen pallrade jag mig hem till Emme för att se tredje filmen i vårt Twilight maraton! Igår gjorde jag inget vettigt alls. Var ute på PW och lagade taco till familjen. 

Idag har jag vart på stan en stund med Marre. Fick med mig lite smått och gott hem, bland annat ett par örhängen jag skulle köpa till min kusins bröllop nu på lördag. Ska bli så kuuuuul att komma iväg och gå på bröllop en till sommar i rad! Ikväll ska jag och Emme ta bilen in och fika med Tove och kanske Joanna! Tycker ändå vi vart duktiga på att träffas i sommar... åtminstonde två-tre gånger har vi ju setts nu!!! HAHA
Aja lite bilder här dåååå!


PUSS









Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0