4 AUGUSTI 2012

HEJSAN! Ligger helt lamslagen i sängen haha! Sovmornar är värda ALLT, finns typ inget bättre. 
Efter jäkligt mycket fram och tillbaka kom jag och Emme äntligen fram till Skänningemarknad, HAH! Hela dagen var verkligen ett stort skämt. Först vart jag inbokad på morgon till vårdcentralen klockan 2, och då hade vi egenligen tänkt åka till marknaden runt 1. Trodde bara jag skulle vara på vårdcentralen i en kvart typ, men en kvart blev en timme och när mamma och jag skulle hem så startade knappt bilen. Vi fick åka och hämta Emme och sen snabbt hem för att byta bil. Efter att hämtat v50n stannade vi snabbt på ica för att ta ut pengar och sen till slut runt halv 5 var vi på marknaden. Men när vi skulle parkera upptäcker jag att jag hade ju glömt min väska i den andra bilen, HAHA! Så pappa snäll som han är åkte och lämnade väskan och under tiden som vi satt och väntade på pappa så fick mina solglasögon sönder... haha! Men runt 5-halv 6 ungefär 4 timmar sena kunde vi äntligen gå på marknaden.... hahaha

På kvällen åkte vi hem till Mattias en liten stund och träffade mina saknade grabbar! Igår jobbade jag ett 10timmars pass på Cubus! Vi har fått in så sjukt mycket snygga höstkläder! Sorligt men riktigt naaajs ändå

Idag njöt jag som sagt av sovmorgon och ska snart in till Ikano en puttesväng med Emme för att kolla efter nått fint till kvällen. Ikväll kör vi utgång med ett helt gäng härliga människor, blir sista utgången på en lång tid framöver! buh

PUSS









Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0