30 AUGUSTI 2012

TJENA! Känner mig galet hemmafruig idag. Har tvättat tre tvättar och bakat hallon och blåbärspaj. Just nu håller jag på med ost och skinkpaj med tomat och brocolli till middag! MUMS.
Är egentligen så värdelös på att laga mat men hade tänkt ändra på det nu när jag ändå är hemma om dagarna, haha! Katten ligger och snarkar högt (jag sitter i köket på nedervåningen och hör han på övervåningen, haha) och resten av familjen kommer bli sjukt paffa när all den här maten kommer stå framme när de kommer hem! är så snäll ibland!

Imorn kör jag Marre och Ole på en utgång, jädrans va skoj!

PUSS

Annat vare när man var 16 och nyss slutat 9an! Haha åh saknar det här


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0