29 AUGUSTI 2012

HEJ!! Åkte på en liten förskylning efter helgens bravader vill jag lova. Fasen va jag snorat de senaste dagarna. Började i måndags när jag först tog en PW med Danne på morgonen och sedan skulle träffa Ole och Marre så kändes det som att jag bara ville sova. Men bet ihop och umgicks med mina bästa!!! Olisen och jag tog en liten sväng på stan och käkade sen på Steves med Marre. Där satt vi tills vi frös fötterna av oss men det var det värt!

Igår bestämde jag mig för att va hemma och ta det lugnt så att det inte blir värre (haha som om det inte är det ända man gör nu???). Men idag känns det lite bättre så Marre och jag har vart på stan en sväng och jag har äntligen hittat ett par jeans. Fem mil för långa men what to do när man har ben som är 50 cm långa........haha
Nu ska jag skypa med emmeapan lite!

Är riktigt bloggig idag och slänger upp en bild på senaste inköpen... mina älskade klackar! fysatan bästa köpet på länge, så sköna!!!


Hjärtat och jag morgonmyser!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0