26 AUGUSTI 2012

HEJ!! Första jobbhelgen på ett tag är nu över. Och nu ligger jag helt död i soffan. Mamma och pappa är och kollar på min brors match så de hade lämnat mat +efterätt till mig när jag kom hem! ååååh va gottt!!!

Igår blev det en utgång med mina finfina tjejer! Jäklar vilken kväll. Vi började hemma hos Tove i Mjölet och tog sen tåget till Linköping, Träffade massa härligt folk ute och hade skit kul! Kvällen slutade dock lite hastigt och halv 3 satt jag på bussen hem med ett par redigt trötta grabbar, haha!
Avslutade kvällen med att gå hem i spöregn, sjukt skönt! HAHA

Idag var det inte lika kul att gå upp och åka till jobbet, men det gick! Nu har jag precis skypat lite med Emmis och ska spendera resten av kvällen med att glo på oth och käka godis! helt ok

PUSS









Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0