24 AUGUSTI 2012

HEJ!!! Äntligen fredag!!!!! tänker nog alla förutom jag idag haha! Idag har jag nämligen börjat jobba igen! woho. Känns faktiskt riktigt gött. Har de senaste dagarna gått runt hemma och vart så less på att vara här och i princip sitta och glo in i väggen. Alla andra jobbar, pluggar, är sjuka eller har annat för sig haha! Men nu så.
Jobbar hela helgen men drar ändå ut med tjejerna imorn kväll. Ska bli så galet kul!!! 

Ikväll var tanken att jag och Marre skulle in på rix fm festivalen men stackaren ligger hemma sjuk (nästan frisk nu iofs?) haha. Så mamma och jag ska ta en promenad ner till Ljungsbro marknad för att köpa lite marknadsgodis. mumms
Haha! För 4-5 år sen var Ljungsbro marknad typ årets höjdpunkt då man skulle "hänga" där med sina kompisar hela fredagskvällen och åka karuseller. Nu kan det gott räcka att vara där en halvtimme med mamma! haha
 
Idag är det föresten 4 månader kvar till julafton och 7 månader till min 20 års dag, hur nice? haha


PUSS

back to work!!!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0