22 AUGUSTI 2012

Godmorgon! Haha måste sluta skriva godmorgon på eftermiddagen. Men dagen flitighet väger faktiskt upp mina dåliga morgonrutiner. Städar just nu som bara den, ska rensa både lådor, hyllor och garderober. Frågan är bara om allt det hinns med idag? 
Ikväll ska jag och Ole på ett shabam pass! ska bli så sjukt kul att få dansa lite igen!!!! Brukade säga att jag skulle starta upp med dansen igen efter skolan men det här inte hänt nånting än, kanske nått som kommer ändras på? saknar det som fasen. 
Efter det tar jag förhoppningsvis bilen till Mjölby för lite mys med Tove och kanske Frida!

Igår var jag och Ole på stan en sväng. Lunchade på Espresso House, blev jagade av getingar osv osv haha
På kvällen var jag ute på världens PW!!!!!! 4 km, rätt långt enligt mig haha!

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0