20 AUGUSTI 2012

GODMORGON! Eller ja, klockan är fem i fyra?? haha. Idag börjar min bror skolan igen. Men för mig är denna dag dagen då vuxenlivet börjar. Jag är ledig, men det känns ändå som det! Har en liten klump i magen, haha!
Har spenderat typ hela förmiddagen framför skype med Emme haha. Har käkat lunch för ett tag sen och tänkte nu vara världens sötaste dotter och göra tonfisk sallad till familjen. Ska iväg och träna och sola vid 5 så maten ska stå klar när de kommer hem! är så moshig.

På tal om moshig, bara jag som tycker att det här djuret är det sötaste nånsins eller? HAHA kan inte sluta garva.
Det är en hjort-mus! HAHA



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0