2 AUGUSTI 2012

HEJSAN! har inte kunnat logga in här på ett tag nu... struligt som vanligt på blogg.se!
Är verkligen världsSÄMST på det här har jag insett. Bilder från alla olika sorters stunder borde vara uppe, tillexempel bildbomber från balen, skottland, studenten, turkiet, vart är alla dom? HAHA.
Sanningen är att jag är för lat, har ingen som helst lust längre! Nån gång kommer väl lusten tillbaka och då blir det en jäädra bildbomb ni! den om väntar på nått gott... eller? haha

Senaste veckan sen jag kom hem har jag umgåtts med Emme, påbörjat fårt Twilight maraton vi ska avsluta innan hon flyttar, vart på bio med Marre och sett den nya Maria Vern filmen som förövrigt var gryyyym, pussat lite på Ole som vi träffade för ett ögonblick utanför bion, vart på landet och umgåtts med släckt, hittat klänning till min kusins bröllop nästa helg och käkat grillbuffé i Vadstena bland alla fina bilar.

Idag har jag en tid på vårdcentralen klockan två  då jag ska ta lite tester... och efter det ska jag och Emme till v40n till Skänninge marknad, standard! Får hoppas att vädret håller i sig så vi kan svänga förbi vätterviksbadet på vägen hem. Har bara badat 1 gång ute i Sverige i sommar, HAHA!

PUSS

hjärtat!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0