19 AUGUSTI 2012

HEJ! Gud vilken sjukt rolig helg jag haft haha! Men nu vill jag bara sova i några dygn i sträck känns det som. 
Igår efter att ha försökt vila upp mig efter fredagens bravader tog jag tag i mig själv och åkte in till Marre. Vi drack lite drinkar hos henne innan vi gick ut till folkmässan vid Keep it loud festivalen. Var där i en kvart kanske och såg 2 låtar med Norlie och KKV men kände rätt direkt att medelåldern där var 14 ungefär så vi drog bort till ågatan.

Hade en utav de sjukaste och roligaste utgångarna på länge. Träffade massa folk, goda drinkar, massa dans och att jag sen träffade den snygga (?) i Norlie och KKV.. jaja ni vet vem jag menar! Kramades lite på plattaaan så att säga... woho HAHA
Åkte sista bussen hem och fick ett roligt telefonsamtal från Emme vid 4 haha!

Idag har vi vart på landet där alla roade sig med att spela kort, plocka svamp osv men jag däckade totalt i en solstol och sov i den hela dagen, haha!
NU lite bildeeer

PUSS



















katten envisas alltid med att sitta på in axel?! haha
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Marre

Måste helt klart göras om min finis!!!!!!!!!

Svar: ABSOLUT! massor gånger om!
' frida

2012-08-20 @ 01:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0