17 AUGUSTI 2012

HEJ!! Gud vilken bra vecka jag haft! Näst sista på min lilla såkallade semester, haha!
Sen jag senaste skrev hade jag och Marre en heldag tillsammans. Vi fixade födelsedagspresent till Olivia och bestämde oss sen för att gå och träna. Jag fick en gratisträning av Marre på hennes gym och fy i satan träningsverken där ifrån kommer sitta i ett tag vill jag lova, men gud va skönt att äntligen vara igång!!!

Efter det var vi nästan svimfärdiga av hunger så vi unnande oss sushi! Helt sjuuukt gott. På kvällen sen tog vi bilen hem till mig och åkte sen hem till Mattias får att bråka lite med han. Helt slut var han efter en vecka i Napa men vi korsförhörde han ändå haha.

Igår åkte jag in på audition för jobben på Lager 157 som ska öppna, med Tove och Frida. Åh va jag saknat dem!!!! Vi passade också på att käka lite Subway och kika på stan. Kändes typ som om vi hade lunchrast i skolan, hihi.
På kvällen kom Marre hit och vi åkte ner till Berg för att mysa med grabbarna och Frida. Satt på filtar vid kanalen och myste, har saknat såna stunder nu i sommar!! Vi som brukat typ bo vid kanalen varje dag de senaste sommrarna. 
Hann även med lite skype med Emme, åh va jag saknar henne

Ikväll är det firning av Ole som gäller!!!! Men innan det ska jag minsann hinna med tredje träningspasset för den här veckan!! wopho

PUSS





Slitna grabbar hemkomna efter en vecka i Napa! haha


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0