14 AUGUSTI 2012

Hej mina små vänner! Kom hem från en helg i Småland i söndags. Min kusins bröllop kan ha varit det roligaste på länge. Helt underbart med bröllop! Fick ju även träffa mitt fina kusinbarn som bara växer och växer, gullanemej! 
Igår åkte jag till Ole mitt på dagen och vi gick ut och satte oss i SOLEN som lyste för en gångs skull, och tog en glass. Sen skulle vi gå en sväng på kanalen och babbla om allt möjligt och helt plötligt var vi vid Malfors bron så då tänkte vi att vi skulle vända.. haha! Så enligt mig så gick vi typ en mil men enligt Ole vi var typ 6 km... pff

På kvällen kom också Marre och vi gjorde morötter och dipp och kollade värdelös B skräckis! woho
Idag vaknade jag AS taggad på att ta tag i träningen igen!! Så jag ska minsann ta tag i mig själv senare och gå till gymmet och efter det ta en låång PW. Annars är veckan fullspäckad. Typ min sista semester vecka. 
Imorn ska jag och Marre in till stan för att fixa lite, på torsdag ska jag på "Audition" för öppningen av Lager 157 och i helgen ska det hinnas med både födelsedagsfirande och festival!
GRATTIS till Tim idag med!!! woho

PUSS

Grillning i stugan på landet vi fick låna över helgen, hur mysig som helst!






















Dagen efter i bilen efter 4 timmars sömn, helt ok utsikt över Vättern




Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0