10 AUGUSTI 2012

HEJ!! Mamma och jag åkte på nitlotten iförrgår då bion vart inställd pga att projektorn gått sönder (?) Men vi fick gratisbiljetter och gick och såg den igår istället! Annars hade jag och Emme avskedsfika med kladdkaka ute på en brygga igår kväll. Satt i flera timmar och pratade om allt möjligt, hur mysigt som helst! Nu är hon snart iväg och påbörjar vuxenlivet. Själv sitter jag hemma och väntar på att få åka ner till farmor. Ska lämna katten där och sen åka mot sydligare breddgrader!! WOOO.... ska till småland ;) haha

Imorn gifter sig min kusin Lucas med hans fina tjej Martina, ska bli så kul! Älskar bröllop!
Så det är där jag kommer befinna mig hela helgen. 

PUSS

Hejdå mitt hjärta!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0