TONIGHT IS THE NIGHT THAT I'LL CHANGE YOUR LIFE

Idag är det.......måndag
Idag tycker jag om........dig!
Idag har jag.......druckit PK, vad annars?
Idag borde jag.....PLUGGA
Idag tycker jag......att maxen bara sover

Förra veckan med ett ord: regn
Veckans bästa..........ledig helg! wop
Veckans sämsta.........plugga ihjäl mig
Dagens värsta känsla.......ont i magen
Dagens bästa händelse...........träffa min fina bästa kompiz
Dagens hiss........PK!!!!
Dagens diss.........min skola

Idag är jag nöjd med...........att allt är firrat inför student/bal, längtar ihjäl mig
Idag är jag missnöjd med.......min vrickade fot
Idag saknar jag........dig?
Idag avskyr jag........dig?
Idag älskar jag........dig?
Just nu ska jag..........mysa ner mig i sängen

kul va??


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0