5 APRIL 2012

Tjena tjosan! Tänkte bara slänga in nått kort och snabbt här. Har haft två religionslektioner idag och köpte även en studentklänning!! Hoppas på att jag inte ångrar mig som vanligt haha... Efter skolan somnade jag en timme innan jag åkte ner till HK för att köpa lite godis och där lägger min mobil av. Den total dog och var svart i två timmar innan Marre hjälpte mig att få igång den!!! Det fattar vi gudarna för, hihhihihh. Åkte sen till Robin och gosade och nu ligger jag hemma och ska sova. Upp tidigt imorn yeeeeeeeey. JUST JA dagens goda gärning måste jag visa, jag o Emme hittades iPhone på rese så vi går och lämnar in den!!! Vi är två änglar vi. PUSSSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Marre

Mekanikern asså ;) höhö

2012-04-06 @ 03:39:07
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0