4 APRIL 2012

TJOHEJ! Har haft en helt okej dag. Började med prov i småföretagande B imorse och jajjaaaamän det gick vägen med ett VG, galet skönt. Surt för Joanna som fick två poäng från MVG hähä...
Så det firade vi med lite käk på Subway och efter det fick jag reda på en resten av dagens lektion var inställda och jag kunde lika gärna åkt hem vid 9, HAHA yey

Så jag gick hem till Marre och fikade lite med henne i solen, gosigos! Och sen bar det av till jobbet. Vickis fyllde 20 så det vart tårta och hujedamej hur mycket skit har jag ätit idag egenligen? haha. Körde iallfall stängning och kom sen hem och har nyss tryckt i mig lite wok, mummimum

Imorn är det skärtorsdag, och jag ska gosa med Robin!! mysi

AAA just det dagens största händelse, GRATTIS TOVE 19 ÅR!! PUSS




Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0