29 APRIL 2012

Tjena mitt bena! Har blivit så galet dålig på det här.. ajaj! Har en ledig helg den här helgen och det utnyttjar jag med att PLUGGA, YES!!! 
Annars var jag och mamma på stan igår och hittade både balskor och bal bh, HAHA! skönt att ha de fixat. På kvällen tog jag äntligen tag i att städa mitt rum och sen gick jag och Emme ut och myste lite!

Idag var det upp vid 8 som gällde för att åka på balträning klockan 9. Både Samme och Tim är i Spanien så jag och Frida bestämde oss för att vi skulle dansa ihop istället, kan vara det roligaste jag gjort på länge, HAHA! Vi garvade konstant i 1 ½ timme. Vart mer anfådd av att skratta än av att dansa, HAHA!

Efter träningen åkte vi till mormor för litesöndagsmat och gos. Så är sitter jag nu och pluggar, hemma hos mormor. KUL detta tar aldrig slut.
Imorn väntar iallfall jobb och sen valborgsfirande med mina finaste tjejer!!!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0