26 APRIL 2012

Tjenistjenis!!! Inte skrivit sen i måndags, sånt som kan hända åter igen. Men eftersom folk tjatat så får man väl bju till lite! heeehe skämt och sido
Har de senaste dagarna vart i Småland och gjort världen till en bättre plats, pluggat och sovit alldeles för lite. 
Men är jag på g igen. Fick ju sova mina 8 timmar inatt och det var guld värt, känner sig som en ny människa efter haha!

Idag har jag fått typ 4 utskällningar av vår religionslärare för att jag kom 1 minut sent och att jag inte stängde dörren efter mig NÄR det var folk som fortfarande skulle in. WOT?? haha suck
Efter skolan råkade jag faktiskt få med mig ett par skor hem.........jag måste verkligen sluta impuls handla. Men sen när jag kom hem och testade dom igen så vart jag kär <3<3<3 åh

Nu ska jag städa och plugga!! yey
Lite bilder från de senaste dagarnaaa

PUSS

turisten @ roadtrip


plugga med lillkillen


dagens såkallade "outfit"




mina älsklingar!!!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0