22 APRIL 2012

Tjenistjenis!! Dålig jag vart på att blogga denna vecka kan tyckas, men så är det ibland! Har haft fullt upp med träning, plugg, plugg och plugg... och plugg. Mitt huvud sprängs snart av allt som ska göras innan studenten.. buh
Har jobbat denna helg och igårkväll var jag och mina finistjejer hos Frida och käkades kebab + frukt med smält choklad!!!! bästa på länge
Idag satt jag och Tim på balträningen i 1 timme och glodde eftersom jag vrickat foten haha lyckat!!!! varför åkte vi ens in?? Och efter det jobb 12-18! är sjukt trött just nu så ska ta fram lite äppelpaj som mamma gjort och lägga mig framför BB!

PUSS

jag kände mig lång...


fezt





Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joannis

läskig jag ser ut på 3.e bilden

2012-04-22 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0