18 APRIL 2012

TJENA! Så har halva den här veckan gått, tiden går så sjukt fort men det är bra för nu taggar vi studenten som aaaaaldrig förr mina vänner
Idag hade vi hel dag i skolan, hujedamej inte ofta det händer! Men så var det och småföretagande b, personaladministration och psykolgi stod på schemat, bokstavligt talat
Efter skolan åkte jag hem och satte mig framför tvn.....vid halv 8 bestämmer jag mig för att nae nu ska jag fasen gymma!! wop, så nu lär jag ha träningsvärk i mage och rumpa imorn, men det är fint!!
Nu ska jag lägga mig framför glee och sova.. vart kanske 5 timmars sömn inatt? why god why?
GRATTIS också till min fina pojke som fyller 19 år idag också!!!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0