14 APRIL 2012

Tjenatjabba! Har inte skrivit sen i onsdags och helgen som gått.... tänkte jag skriva innan jag kom på att det är lördag idag! haha, har känts som det vart helg sen i torsdags!

I torsdags vart det iallfall TK för min och Emmes del där vi också träffade Marre och Jennifer + grabbarna, hade en riktigt rolig kväll som avslutades med en kebab. Som jag sen skulle ångra så inuta fasen. Vid fem på morgonen vaknar jag och tror att jag ska spy,och då har jag ändå bara sovit en timma. Sen fortsätter det och vid 11 på bussen till jobbet fick jag sitta och hålla inne spyan... HAHA! ALDRIG mer mat mitt i natten för min del.

Jobbet gick iallfall bra och jag stängde med Sara. Efter det gick jag och köpte mig enstooooor godispåse och åkte sen hem och åt tacos + godis framför tvn, det var jag värd. Inatt sov jag 11 timmar!!! SKÖNT och idag ska vi upp till landet med katterna! gosigt
Lite bilder dåå

PUSS






Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

vad fan? du träffade inte mig på torsdagsklubben? strunta i mig då ._.

2012-04-14 @ 18:24:30
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0