11 APRIL 2012

TJENA! Känner mig lite "hemmafruig" idag!! Har bakat cupcakes och springer runt och städar! Snart kommer Robin hit efter jobbet och då ska jag minsann ge honom en cigarr och dagstidningen! haha........kul
Nae sanningen är att jag är uttråkad. 80% av Linköping studenter är på studentkryssning, Emme är på landet och Marre hade annat för sig, wooot to do haha

Imorn ska jag iallfall åka in till Ikano och gå runt för mig själv innan torsdagklubben med Empan som äntligen kommer hem!! wop

PUSS

Bilder från senaste dagarna

bio med mamma


gosa med Marre + grabbarna framför Karatefylla


"chilla" lite i sittcykeln på gymmet, hihi


fika med Marre!


gosa med Jerry!


baka cupcakes

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0