PLEASE MR POSTMAN

Ojojojjjj kanske inte ska blogga när PMSet är som värst, haha! Jaja idag är det bättre och vi har haft en HEL skoldag, 1 av 2 vi har under hela veckan.. oppsan. Hade svenska och Praktisk Marknadsföring iaf. Gick helt OK och efter skolan hade jag tänkt åka hem och ha ett rejält träningspass med min grabbar men nae så vart inte planerna då jag vart tvungen o stanna i stan längre än väntat.. baja. Träffade iallafall min bästa vän och snickelisnackade lite, fint!!

Nu ligger jag i sängen och min mensvärk dödar mig. Ska snart sätta på Tvn och mysa för mig själv!!! Resten av veckan och helgen ser rätt späckad ut. Ska få in bio med Marre, jobba och träffa Ole, låter helt okej!! :D

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0