FÖRSTA SEPTEMBER!

Tjatjaatjaa! Fick sällskap av min fina pojkvän inatt, mysigt!!! Vi sov ut eftersom jag hade sovmorgon och han semester. Jajaa skolan började som sagt vid 1 med Infolayout. Läraren var sjuk???? Vi hade ingen vikarie men alla stannade kvar och jobbade ändp, åh vad vi är duktig?!? :D:D:D:D

Efter skolan åkte jag och Emme hem till henne och gjorde ägg, bacon, oboy och mackor mumms!! Tanken var att vi skulle plugga våran historia men vi satte istället på en beckfilm, helt ok.
Nu ska jag ställa mig i duschen och lägga mig för imorn är det icke sovmorgon. Möte med SYV vid 9 och sen projektarbete, blä. 

Justjaa, min fina klänning som jag beställt till min kusins bröllop i höst kom idag! Dock var storlek S för liten över pattarna, jahapp bara att betälla L! haha.. 

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0