30 SEPTEMBER 2011

Hopppsan här har det inte hänt något sen förra helgen! fin fint. Första veckan av praktiken är avklarad och jag kan nog lugnt säga att både jag och Emme trivs som bara den på Cubus, minus att man är helt slut när man kommer hem osv men sånt är livet!
I veckan har jag dissat datorn (hähä, cool) och vart med Robin, tränat med Ole, dansat och shoppelishoppat lite!
Och nu är det fredag, sjuuuukt skönt. Hade tänkt och utnyttja min lediga helg till max med att bara ligga i sängen. Kanske reser mig upp för att äta och gå på toa, men bara kanske, fy..

Nu har också Google Chrome pajjat och katten hade ner 3 krukor medans jag snackade i telefon med en tjej från jobbet om lite jobbgrejer, KUL! :D:D:D:D:D:D:D

PUSS

såhär kul har man på lunchen!!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0