3 SEPTEMBER 2011

OjjjjjjOJ vilken kväll, men roligt var det!!!! Kom hem vid 4 efter kvällen höjdpunkt. Jag Emme Adam Ogge och Gluggen skulle få stjuss hem av Tim och alla fick inte plats så Ogge la sig i bagageluckan och åkte hela vägen hem där i... HAHA tror aldrig jag Emme och Adam garvat så mycket när vi hörde hur han låg där inne och gjorde massa ljud... hahahahaha! Jaja alla kom iallafall hem okej och tack för en rolig kväll alla som var inblandade! :D:D:D

Idag vaknade jag vid 8 alltså har jag sovit 4 timmar... Mamma och jag har vart på Borensberg marknad och införskaffat oss 3 filmmer och massa remmar, helt ok. Mamma blir som ett barn på marknader, hon ska spela på chokladhjul och smaka allt, haha!! Ikväll kommer släckt hit för att dräpa lite kräftor med oss MUMS. Sen blir det movienight, hoppas någon vill joina!

PUSS

tja josse!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0