22 SEPTEMBER 2011

TJA! Igår kom min fina pojkvän till mig och gjorde mig på bra humör efter en regnig dag, wiho! Fick också reda på att jag fick VG på historieprovet, say whaaat???? helt ok. Ser nu också att Robin glömt sin Marabou här, hä hä hä..

Idag behöver jag egenligen inte åka in till skolan, är klar med de vi ska göra idag... meeeen ska in och hämt amin money som Frida har, kanske fixa historian och iallafall köpa mig ett par nya hörlurar, saknar min ipod!
Efter det ska jag träna med grabbarna! kör bara kör

Fick nyss ett sms från mamma också: Nu är dom här och filmar, ska jag visa mig tycker du? :) HAHA! Det nya tvprogrammet Sjukhuset som går på 4an..3an? Är ju från hennes avdelning på USm hon är så stolt haha! kult

PUSS


didi!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0