14 SEPTEMBER 2011

Provet gick åt skogen, ända jag kan säga. Hade pluggat röven av mig och sen kommer våran lärare och har gjort världens sämsta prov!!!!! allt är hans fel hehehe. Okej då kanske inte men de var svårt iallafall.
Efter det gick jag Frida Tove och Jannis till donkilonken. En McChicken JR sitter alltid fint och efter det skulle jag gå på stan för att vänta på Emme... Träffade Ole och Josse ett tag som höll mig sällskap, wiho!!

När Emme kom in fixade vi lite små grejor till fredag, kommer bli grymt. GRATTIS i förskott Samme, som vi kommer fira! woho
Nu har Robin vart här en stund. Hade tänkt att sätta på filmen Jag Saknar Dig när han åkt men den funkar inte.....kul......älska.......livet....... SKOJA livet leker :D:D:D:D:D
Sovmorgon till 1 imorn!

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0