I RATHER GIVE YOU THE WORLD OR WE COULD SHARE MINE

TJA! Dagen har gått fort. Började med att jag och Emme fick dela ut flyers i skägget så en prommis på det vart det ju. Lunch och sen work work work. Det kom kunder hela tiden så jag fick knappt någonting gjort men det är baree bra!!

NU är jag nyss hemkommen från "dansen" failat av vår lärare att inte dyka upp idag. Sur tjej satte sig i bilen med Justin Bieber på högsta volym,försökte sjunga med för att koncentrera sig på att köra i 60 på bergsvägen pga regn+mörker. Inte bra
IMORN ÄR DET BIG SMILE! shoppa shoppa SHOPPA DÅ!

Just nu känner jag såhär: den som tycker jag ska färga min utväxt räcker upp fem händer! såja

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0