HTC DESIRE HD

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, skulle kunna slänga min äkliga mobil i en bajamaja på P&L så att den kan få ruttna där. KÖP ALDRIG XPERIA MOBILER! Min söta pojkvän har vart snäll nog att erbjuda mig hans mobil eftersom han skulle få en ny till jobbet. HTC Desire HD, så då är frågan, ta den eller vänta tills jag har råd med iphone? HIHI I-landsproblem men vad finns det att blogga om en torsdag som denna? såja

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Hanna Pettersson

Jag tycker att du ska vänta och köpa en iphone. Jag köpte en HTC Desire förra året, den har det bara varit problem med och den var riktigt dålig. Nu har jag köpt iphone och det är så mycket bättre, så kör på iphone ;) Hihi. Kraam!

2011-10-28 @ 16:30:23
URL: http://hannaapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0