6 OKTOBER 2011

Hemma från jobbet, med en redig ryckvärk men de var det värt! Det blev städning av lagret som gällde så nu är det fint och sorterat där inne! Vi fick också riktigt bra betyg av vår secret shopper så butikschefen bjöd på kakor, åh va jag trivs på Cubus :D:D:D wiwi

Nu ligger jag hemma i sängen med en poklagrisstång mamma köpt av min kusin haha! Ska sätta på lite oth så här på kvällskvisten, finns ju inget bättre då?? Imorn slutar vi 4 och efter det ska jag med mor och far och kolla bil! Äntligen blir vi av med ruggugglan som knappt går att starta längre hähähä.. SEN ÄR DET HELG!!!! eller ja, jag jobbar hela helgen! Så jag längtar till nästa helg för då ska vi ner till Skåne på min fina kusin Elins bröllop!! wiiii

PUSS

pussa lite på Emmes kattflicka!!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0