23 OKTOBER 2011

Tjena grabbar! Ingen söndagsångest här inte... jobbhelgen är över och imorn är det right back to work igen. Sista veckan på Cubus och jag längtar INTE tillbaka till skolan. För ett år sedan hade jag praktik och då ville jag inget hellre än att komma tillbaka till skolan, haha! Känns rätt fint att hitta ett ställe man trivs på, tjoho

Idag har jag iallfall jobbatröven av mig, typ. Vi hade tävling idag igen om kryssningsbiljetter men nejnej ingen vinst för mig. Fick sluta en halvtimme tidigare och sen dess har jag bara legat i min säng framför oth, för slapp men såäre. Nu snarkar Maxen så fint här brevid mig, låter typ som ett gammalt tåg, min mysis

PUSS

som den nörd jag är har jag lyssnat på denna mysiga låt hela kvällen, bara jags om längtar efter julen? aah, wii
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0