YOU'VE BEEN TROUGH HELL AND BACK THATS WHY YOU'RE BAD AS FUCK

GODERKVÄLLER. Stressig dag som bara en idag, usch! Mot slutet darrade mina ben tillomed av stress, HAHA! Sen kröp jag ner i soffan med katten i knät och kollade Eclipse. Ska ju se Breaking Dawn imorn med Fien och Ole, måste vara uppdaterad!!!! woho kommer bli awsome
Annars har jag pluggat som in i idag, blev äntligen klar med APU uppsatsen, SKÖNT!

Just nu tänkte jag träna lite mer på mitt tal till NP svenska imorn, och så undrar jag varför min pojkvän har en kontakt i min mobil, hans gamla, som heter fisen? haha han börjar likna mig mer och mer för varje dag som går, hä hä

Dagens moment: Frida P tappar sina nycklar i papperskorgen på Subway där man slänger all mat, ÅÅÅhHhHhh! hihi

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0