I CAN'T QIUT NOW THIS CAN'T BE RIGHT

Idag vaknade jag upp och mådde som vanligt, förutom spränghuvudvärk då, så ja sån är jag! panikmagen är inte att leka med. Åkte iallfall till jobbet och där var det hard work som vanligt och efter det hoppade jag in på maxi för att köpa en efterlängtad godispåse! Har startat ett nyårslöfte mitt i november attinte äta godis på vardagar! duktig

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta tag i sista biten av svenska boken. I veckan väntar en hel del plugg, jobbgrejer ska fixas och sist men inte minst BIO MED FIA OCH OLE, åååååh va lääääänge jag läääääääääängtat efter Breaking Dawn, haha pju blir lite över exalterad hä hä

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0