THE A TEAM

Amen tjena! Ännu ett pmsigt inlägg ifrån mig nedan. Kanske borde ta tag i det där och skaffa medicin som jag fått höra x antal gånger idag.. HAHA! jaja men så är det. Tur att det bara är som värst sisodär 2-4 dagar i månaden....håll er borta dom dagarna hä hä...

Nu är jag stolt över mig själv då jag läst rätt länge i min svenska bok. Har massa annat plugg också men vet inte vart jag ska börja... kanske Nationella som vi har på tors? Men hur fasen pluggar man till det? APU uppsatsen då? Historian? apa

Annars väntar en bra vecka. Lite plugg och sisodär men jag ska också träffa robin, jobba, fira mormor vilken innebär träffa kusiner! och på fredag ska jag Marre och mamma på idol!! VEM HAR FÅTT FRIBILJETTER? :D:D:D:D Älskar att ha en faster och farbror som jobbar inom branschen... if you know what i mean, OPPA

PUSS

skryter lite bara..

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0