IDOL 2011 LKPGGGGG

Ahopp så börjas det igen. En halvtimme innan jag skulle åkt till jobbet idag får jag akutmagknip och det svartnar för ögonen. Så jag kommer få spendera dagen i sängen. Illamåendet går i omgångar och jag kallsvettas. Älska livet

Just nu ligger jag och kollar reprisen av Idol, ska se om jag syns i tv hä hä. Gårkvällen var försten GRYM. Vi hade parkettplatser ungefär i mitten, typ vid pucksläpparpricken! Allt var grymt!
Iallfall ska jag ta tag i mig själv snart och försöka ställa mig upp för att ta på lite smink på mitt bleka tryne inför att mormor + Lucas och Martina kommer. Mormor fyllde år i Tisdags så vi sak fira idag.... fast jag lär väl på ligga inne på rummet hela dagen och inte kunna käka tårta, buhu de är såå synd om mig.... haha
Lite bilder från igår!

PUSS

JESSIE J!


Robin!


Tja snygging!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0