ALL THE HATERS SEEMS SO SMALL FROM UP HERE

TJAPP! HAHA kan garva hur länge som helst åt hur min morgon började idag. 10 min innan bussen skulle gå hittar jag inte min plånbok så jag får panik och letar och vänder upp och ner på hela huset typ. Tar bilen in till jobbet och frågar min chef i panik om de fått in en plånbok, OCH JA vart ligger den inte om längst under skåpen i omklädningsrummen! HAHA, måste ha flugit ur väskan eller nått.
Jaja sen gick dagen fort iaf. 

Nu väntar jag på att Olis ska komma så vi kan tabilen ner till Samme, lata? ja
Imorn är jag ledig och då ska jag och mor till Norrpan för lite shopppiloppppping, KUL!!

PUSS

Kollar lite på nelly och önskar jag var lika rik som kungen (jätte fin painbild jag vet)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0