17 NOVEMBER 2011

Ahopp såg att inlägget jag skrev från mobilen idag inte kom upp, NAHEPP. 
Hujedamej vilken dag det var igår iallafall. Började med en lektion och efter det åkte jag och Emme till Cubus för att firra med lite papper osv, slutade med att jag går därifrån med ett extrajobb!! WOHO är så sjukt glad. Det kommer bli så sjuuuukt nice, känner att detär nu vuxenlivet börjar.

Iallfall när jag kom hem kom Robin till mig och ääääntligen fick jag ta över hans HTC! Funtar på att kasta min xperia i toan nu, ännu en gång, KÖP ALDRIG DEN :D så är det med de!

NU är det snart nannadags och imorn väntar en bra dag! Lite projektarbete i skolan och uppsatsskrivande, besök hos veterinären och Idol med mamma och Marre! wihopp

PUSS

tja frida

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0