10 NOVEMBER 2011

Känner mig bättre nu, wohoo!!! Idag i skolan hade vi först två pass Historia, kulkul.. Och sedan infolayout där jag förhoppningsvis kommer lära mig lite hur jag kan göramin egna design här på bloggen helt SJÄLV! woho vore nått ju?

Nu ska jag lägga mig tidigt för imorn är en viktig dag. Först möte med ny handledare på projektarbetet, sen TESTA STUDENTMÖSSOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WOHO, sen hem till Frida i Mantorp för att firra lite, mysmys! 
Jaaa ni fattar inte hur lång tid det tagit att skriva det här eftersom mitt mellanslag nästan slutat fungera. Och jag ska betala 1000 kr när skolan slutar för denna skit datorn? my ass heller. apa

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0