WE'RE GONNA BRING IT BACK TO LIFE

NP i matte B gick över förväntan!!! woohoo. Fast bara för att jag säger det så kommer det nog gå skepp rätt åt skogen! Sånt man får ta som de kommer. Man tror det gick bra faktiskt, kan pusta ut nu för att alla Nationella prov är ÖVER, naaaajs. 

Nu är jag hemma vid 12, as skönt. Ska ta något att käka och kolla lite Pirates of Krabban, somnade till filmen igår, attans!! Har den dock så ska kolla ikapp allt. Måste vara lite uppad tills jag tvingar någona att gå med mig på den nya! wihihih

Älskar också att mina timmar på Spotify bara ökar och ökar... hade förut bara 6 timmar kvar men nu är det nästan 10, WOHO, magiskt??

PUSS



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0