SOMETIMES I JUST CAN'T SHUT THE HELL UP

NU kommer ett roligt inlägg, eller?? 
Idag är näst sista dagen på praktiken, BAJS faktiskt... på tal om det såg jag nyss på blogg.se's första sida att kollektionen wateraid (sommarkläder till förmån för friskare vatten, eller nått sånt..) finns att köpa i butik idag. NÄ säger jag då. Isåfall är de kläderna osynliga, ville bara påpeka :D:D:D:D
Skule jobbat idag men min arbetsledare var sjuk så det blir imorn! Hoppsan
Istället har jag fixidixat med en massa här hemma... kult kult
Har också gått och funderat på vad man ger till sin bästa vän när hon fyller 18.. meheheheheheheh.........ehehe

Nu ska jag äta/baka kladdkaka/tvätta!! Och så kommer de lite bilder från förra veckan/helgen hääääär

PUSS















Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0