TAKE YOUR TIME, TAKE YOUR SEXY TIME

Hej. Nu ska jag klaga lite igen :D:D:D:D:D
Idag när jag kom hem från praon fick jag världens lust att vara lite fjortis och ta några bilder som man kan ladda upp på facebook??? näää skämt o sido. Tänkte faktiskt ta någras nya bilder till bloggen osv, har ju bara bilder på mig själv från tiep 9an, inte alls OK. Men:
1. min kamera är tydligen borta
2. min mobil suger
3. mitt hår är fult, SKA färga håret mörkt, trött på äkelblondt
Iallfall, igår var Robin här och somnade typ 23843848329 gånger så jag chilla bara vid datorn medans han var här azz
Idag har jag som sagt vart på praon, det bästa med att prao på H&M är att man får typ preview av alla nya sommarkläder som kommer in!!! ska nog köpa mig en kashe
Imorn är det prao igen, dock sovmorgon till 10 imorn, helt OK. På fredag har vi nationella i Eng B och på kvällen ska jag på introduktion på mcdonken och träffa Ole, flottigt va?? Och på söndag har vi dansuppvisning..........vill inte.........kan inte.........dö

PUSS

galet fin bild jag hitta på mig själv på Saras bloggeliblogg, kan vara en av de nyaste bidlerna på mig??? från när jag fyllde 17
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0